Продавець Плінтуси та підлогові матеріали "ВУД-Алюм" розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
32 відгуків
promo_banner
+380 (97) 953-59-35
+380 (97) 953-59-35

5 основних правил при укладанні ламінату HDF та вінілового SPC

5 основних правил при укладанні ламінату HDF та вінілового SPC

1. Ламінат повинен акліматизуватись протягом 48 годин в тому приміщенні,  де він в подальшому буде укладений. При цьому температура повітря в даному приміщенні повинна бути 15-30* С, вологість повітря: 40-70%.

  2. Стяжка при укладанні ламінату повинна бути майже ідеально рівною, тобто допустимий перепад на 1м2 повинен складати не більше 1-2мм. Вологість стяжки повинна бути не більш ніж 4%.

  3. При укладанні ламінату потрібно залишати температурний зазор – 10мм на кожному з країв ламінату, де він підходить до стін.

  4. Обов’язковою умовою гарантії ламінату HDF являється укладання на стяжку гідроізоляційної мембрани з заведенням її на стіни на 40мм, адже висихання  стяжки триває від 1 до 3 місяців, а ще потім з неї виходить залишкова волога.

  5. Ламінат HDF можна укладати тільки на підлогу з водною системою підігріву, де температура на поверхні повинна бути не більше 26-28* С, з використанням спеціальної підкладки під теплу підлогу.

Вініловий ламінат SPC можна укладати на будь-яку систему підігріву з температурним діапазоном до 38* С. Максимальна товщина підкладки під ламінат SPC: 1,5-2 мм.


А якщо трапилося щось не так при вкладанні чи після? 

Алгоритм дій при рекламації по ламінату HDF/SPC:

1. При зверненні покупця з претензією по якості ламінату потрібно ідентифікувати ламінат за накладною та датою відвантаження його покупцю.

2. Переслати номер видаткової накладної, фото, відео та короткий опис претензії  із зазначенням свого телефону та адреси об’єкту , де проводилося укладання ламінату HDF/SPC.

3. Після того, як протягом доби по фото (декілька) або відео буде виявлено заводський брак, а не експлуатаційний або механічний, то на об’єкт виїжджає представник компанії для складання акту огляду приміщення.

4. Впродовж  2-14 календарних днів компанією приймається рішення і дається відповідь.

Вдалого та спокійного вам ремонту! :)

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner